Nog 2 dagen!! - Reisverslag uit Sigerswoude, Nederland van Astrid Ruijter - WaarBenJij.nu Nog 2 dagen!! - Reisverslag uit Sigerswoude, Nederland van Astrid Ruijter - WaarBenJij.nu

Nog 2 dagen!!

Blijf op de hoogte en volg Astrid

27 September 2012 | Nederland, Sigerswoude

Hello people!

Hier dan mijn alllereerste reisverslag op waarbenjij.nu. Zoals de meesten van jullie weten vertrek ik over om precies te zijn 2 dagen, voor 3 maanden naar Azië. Nu het zo ontzettend dichtbij komt begin ik me pas te beseffen dat ik komende week in Thailand wakker zal worden i.p.v. het regenachtige Nederland (hier heb ik overigens totaal geen moeite mee)! haha.

Ik vlieg zaterdag vanaf Schiphol en mijn lieftallige gezin zal mij om 16:00 in de middag uitzwaaien. Na ongeveer 4,5 uur gevlogen te hebben zal ik aankomen in Cairo, te Egypte. Daar heb ik een overstap van ongeveer 3 uur. Vanaf daar zal ik nog ongeveer 8,5 uur moeten vliegen voor ik in Bangkok, te Thailand aankom. Daar wordt ik opgehaald en naar mijn Hotel gebracht zodat ik kan bij slapen van de Jetlag die ik waarschijnlijk zal gaan krijgen. Vanaf dit hotel vertrek ik de volgende dag met een georganiseerde rondreis richting Chiang Mai, dit ligt in het noord-westen van Thailand.

Nu nog even mijn laatste daagjes doorbrengen in Nederland!

Liefs!

  • 27 September 2012 - 15:21

    Rashika:

    Wauuww, super leuk!
    Ik wil je heel veel plezier wensen, geniet ervan en zal alles van je lezen wat je mee maakt!
    We spreken weer keertje af als je weer terug bent!

    ENJOY HONEY! xx

  • 29 September 2012 - 01:20

    Guido:

    Leuk dat je een blog hebt! Ik kijk uit naar de verhalen. Geniet ervan!

  • 30 September 2012 - 01:08

    Wouter:

    Hee zusje!

    Mooi om te horen dat alles goed is gegaan in Caïro. Ben benieuwd hoe het in Bangkok is straks! Succes met reizen, al zal je dit pas lezen als je ruimschoots in Bangkok bent. Goed dat je niet gekozen hebt voor die Surinamer met een eigen huis in de jungle ;)

    xxx je broer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Astrid

Actief sinds 11 April 2011
Verslag gelezen: 588
Totaal aantal bezoekers 10741

Voorgaande reizen:

29 September 2012 - 27 December 2012

Backpacken Azië

24 Juli 2012 - 31 Juli 2012

Zonvakantie met Saskia

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: