Veilig aangekomen! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Astrid Ruijter - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Astrid Ruijter - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen!

Blijf op de hoogte en volg Astrid

01 Oktober 2012 | Thailand, Bangkok

Hello!

Na ongeveer 12,5 uur gevlogen en gewacht te hebben ben ik dan eindelijk veilig aangekomen in Bangkok.
Op het vliegveld in Cairo verliep het allemaal wat rommelig en stond mijn vlucht nergens aangegeven maar gelukkig heb ik uiteindelijk door veel om me heen te vragen de goede gate gevonden en ben ik in het goede vliegtuig terrecht gekomen. Hier had ik overigens een erg luxe plek met ontzettend veel beenruimte, een eigen tvtje waar ik muziek en films op kon uitkiezen en er werd heerlijk eten rond geserveerd. Eenmaal aangekomen in Bangkok was alles erg goed geregeled, wel een aantal controles maar alles was heel duidelijk en ging makkelijk en snel.
In de taxi naar mijn Hotel toe was het een beetje stil, mijn chaufeur sprak nouwlijks engels en was de hele tijd aan het bellen. Toen ik door bangkok reed was eigenlijk het enige wat ik zag, vieze kraakpanden, hele hoge flatgebouwen, heel veel verkeer en heel veel wegen. Mooi bangkok heb ik dus nog niet gezien.
Na ingecheckt te hebben in het hotel rond 16:00 uur heb ik even een uurtje geslapen, informatie gevraagd over bangkok en heb ik roomservice besteld. Ik was erg moe van de vlucht en 's avond alleen de straat op gaan in Bangkok leek mij geen goed idee dus heb ik de hele avond films gekeken op Fox en ben ik na een helaas lauwe douche gaan slapen. Vandaag na 8 uur heerlijk geslapen te hebben ga ik de stad een beetje verkennen. Ik moet namenlijk om 12 uur uitchecken en om 18:00 vanavond meet ik mijn groep en gids waar ik de komende weken mee ga reizen.

Liefs!

  • 01 Oktober 2012 - 07:40

    Monique:

    Ha As. leuk dit zo! Heb je bericht hier even voorgelezen ook voor Ahmed en Riham. ga lekker genieten van je rondreis!
    Veel liefs van iedereen hier,
    Monique

  • 01 Oktober 2012 - 11:37

    Judy:

    Spannend Astrid. Ben benieuwd of je een leuke groep treft om mee rond te reizen. Have fun. Judy.

  • 01 Oktober 2012 - 11:46

    Renée:

    Stoer hoor Astrid, die eerste dagen alleen! Je redt je prima, zo te lezen. Leuk, vanavond gezelschap; veel plezier tijdens je rondreis!

  • 01 Oktober 2012 - 11:53

    Attie:

    Heel veel plezier met je groep!! En hou ons op de hoogte hè!!

  • 01 Oktober 2012 - 13:23

    :

    Klinkt goed! veel plezier!!! geniet er van!

  • 01 Oktober 2012 - 13:23

    :

    Klinkt goed! veel plezier!!! geniet er van!

  • 01 Oktober 2012 - 14:24

    Janney:

    Lijkt me leuk om je te volgen. Geniet met volle teugen. Ik wens je een hele fijne reis. Groetjes

  • 01 Oktober 2012 - 20:31

    Janny Dijkstra:

    Hey Astrid,

    Echt heel stoer van je om dit alleen te doen. Heel veel plezier de komende weken/maanden en hopelijk reis je straks met een leuke groep mensen! Ik blijf je volgen.

    Groetjes

    Janny

  • 02 Oktober 2012 - 22:33

    Opa Hans En Oma Lidy:

    Lieve astrid wat fijn nu al te weten dat je zo goed bent aan gekomen.Ga maar fijn genieten van alle mooie dingen. liefs van ons beide.

  • 03 Oktober 2012 - 12:27

    Grytsje:

    Heel raar mijn berichtje is weg :( Maar Asssss wat mooi om te horen dat je goed bent aangekomen! Was die roomservice een beetje te kanen? haha ik ben super benieuwd naar je groepservaring! Ik denk dat dat alleen maar super gezellig is! Liefs en dikke tut vanuit een waardeloos Nederlands weertje...

  • 03 Oktober 2012 - 13:44

    Saskia Viet:

    Hee schat! Leuk om een berichtje te lezen! Heel veel plezier met de groepsreis! Je zult vast meer geluk hebben dan ik, want ik zit met een gebroken enkel omhoog haha. Loveyou xoxoxo

  • 03 Oktober 2012 - 16:01

    Alisa:

    spanneeennnd!!!

  • 06 Oktober 2012 - 18:57

    Marja:

    Mooi hoor, lees net op een berichtje van je moeder dat je op een olifant ging rijden. Spannend lijkt me dat. Have fun meisje dat doe je, daar twijfel ik niet aan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Astrid

Actief sinds 11 April 2011
Verslag gelezen: 781
Totaal aantal bezoekers 10750

Voorgaande reizen:

29 September 2012 - 27 December 2012

Backpacken Azië

24 Juli 2012 - 31 Juli 2012

Zonvakantie met Saskia

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: