Koh Sok, Koh Samui, Koh Tao - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Astrid Ruijter - WaarBenJij.nu Koh Sok, Koh Samui, Koh Tao - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Astrid Ruijter - WaarBenJij.nu

Koh Sok, Koh Samui, Koh Tao

Blijf op de hoogte en volg Astrid

16 Oktober 2012 | Thailand, Koh Tao

Hallo allemaal,

Weer even een berichtje. Afgelopen week zijn we vertrokken met de nacht trein richting het zuiden. We zijn overdag naar een prechtig leek geweest. hier hebben we rondgevaren, gezwommen, gekayakt en geluncht. Aan het einde van de dag reden we richting Koh Sok National park. Hier zouden we 1 nacht overnachten. Ik zat met 4 meiden in een super mooi boomhuisje met een waterval als douche. De volgende dag zijn we de rivier afgegaan in ronde rubbere banden, called: tubing. We zagen heel veel apen en slangen in de bomen. Die middag zijn we naar een apenkamp geweest en vervolgens zijn we vertrokken naar Koh Samui waar we voor 2 nachten in een super luxe resort verbleven met een heel mooi zwembad, vlakbij het strand. Deze dagen waren onze eerste vrije dagen! Heeeeerlijk!! Na uit eten te zijn geweest zijn we met een paar op stap gegaan, dit was vreselijk. We kwamen ergens terrecht waar alleen maar Thaise hoeren waren en vieze Americaanse mannen. Not what we expected at all!! Maar een hele ervaring om te zien.

De dag erna heerlijk de hele dag aan het zwembad gelegen en 's avonds een strandwandeling gemaakt. Na een uur geslapen te hebben zijn we naar de andere kant van het eiland gegaan waar we uit eten zijn geweest. Er was hier een aapje die plotseling op mijn schoot sprong en me ging knuffelen. Zoooo schattig. Zijn baasje was er alleen niet zo blij mee!
Later die avond zijn we naar een Reggae bar geweest waar een hele vette liveband aan het spelen was. Hier hebben we uren gedanst.

Om 11 uur de volgende dag zijn we met de ferry vertrokken naar Koh Tao. Eenmaal aangekomen in het resort zijn we direct naar het strand gegaan en zijn gebleven tot zonsondergang. Na uit eten te zijn geweest zijn we met een aantal op stap geweest, dit was echt geweldig. Eerst een beachbar, toen zijn we naar een travestieten bar geweest waar ze contests en runway shows hielden en de nacht geeindigd op een beachparty.

De volgende dag zijn we de hele dag wezen snorkelen. dit was echt super mooi. We zijn op meerdere plaatsen gestopt. Helaas was ik wel de hele dag ziek maar ondanks dat heb ik er wel van kunnen genieten.
In de avond na even geslapen te hebben en uit eten te zijn geweest heb ik een paar uur op het strand aan het water gezeten. Dit was ons laatste avondje met de groep. De dag erna hebben we van de helft al afscheid genomen en met de andere helft zit ik nu te ontbijten in een Cafe in Bangkok.


liefss

  • 16 Oktober 2012 - 07:43

    Monique:

    Nou je hebt wel echt vakantie gehouden deze twee weken! Nu op naar de volgende etappe met Gaeton, veel plezier alvast, liefs uit Siegerswoude,
    xx Monique

  • 16 Oktober 2012 - 11:49

    Attie:

    Geweldig schat!! Blijf genieten en hou ons op de hoogte!! Ik wou dat ik met je mee was!! Dikke kuss

  • 16 Oktober 2012 - 16:31

    Maartje:

    Hee zus (:
    Zo dat is alweer een hele boel informatie. Het klinkt echt super gezellig.
    Geniet van alles zou ik zeggen want op sommige dingen ben ik erg jaloers.
    Een waterval als douche? :O dat wil ik ook wel voor een keer haha!
    Wanneer komt Gaeton? Doe hem de groetjes..
    veel plezier samen & met de rest naturlijk!
    Kus,
    Je zusje!

  • 17 Oktober 2012 - 22:11

    Oma Lidy En Opa Hans:

    hallo Astrid
    wat leuk dat wij mee kunnen genieten van jouw bijzondere ervaringen.
    Veel plezier samen op je volgende trektocht. Liefs van ons beiden!

  • 18 Oktober 2012 - 23:09

    Paul:

    Hoi Astrid,
    Wat maak jij veel mee zeg en wat zie je veel!
    Geniet van wat je nog te wachten staat!
    Lieve groet, Paul

  • 21 Oktober 2012 - 21:57

    Jaika:

    Lieve As,

    Wat een geweldig verhaal weer. Erg leuk en mooi om opnieuw te lezen wat je allemaal ziet een meemaakt. De jaloersheid stijgt alleen maar, hihi. Ik kijk alweer uit naar je volgende avontuur!!

    Geniet ervan!

    xxx

  • 26 Oktober 2012 - 20:21

    Patrick:

    Hoi Lieve Astrid,
    Ik heb even de schade ingehaald met lezen en foto's kijken.
    Ziet er geweldig uit allemaal!
    Hoe is het nu, je bent al weer 10 dagen verder. Ben je weer met een andere groep op stap?
    Ik kijk uit naar je volgende bericht!
    Veel lieve groetjeas van ons allemaal, kus
    Patrick

  • 29 Oktober 2012 - 12:50

    Jan Termaat:

    Hi, Astrid
    Was gisteren in Noordwolde om de verjaardag van Abeltje te vieren.
    Hoorde dat je in Thailand aan het reizen bent.
    Zo te zien was je op het zelfde resort waar ik regelmatig bem geweest.
    Was dit toevallig Laem Set Inn.
    Dat zou dan wel heel toevallig zijn.

    hart. groet

    Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Astrid

Actief sinds 11 April 2011
Verslag gelezen: 807
Totaal aantal bezoekers 10742

Voorgaande reizen:

29 September 2012 - 27 December 2012

Backpacken Azië

24 Juli 2012 - 31 Juli 2012

Zonvakantie met Saskia

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: