Koh Tao 'duiken' en Koh phangan - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Astrid Ruijter - WaarBenJij.nu Koh Tao 'duiken' en Koh phangan - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Astrid Ruijter - WaarBenJij.nu

Koh Tao 'duiken' en Koh phangan

Blijf op de hoogte en volg Astrid

31 Oktober 2012 | Thailand, Koh Tao

Het is alweer even geleden dus ik dacht ik moet maar weer even een verhaal op waarbenjij.nu zetten!
Na afscheid genomen te hebben van de groep waar ik 2 weken samen mee geresit heb en na4 dagen in Bangkok te zijn geweest, zijn Gaetan, ik en 2 andere meiden die we in het Hostel ontmoet hadden met de nachtbus richting Koh Tao vertrokken om daar mijn duikbrefet te halen.
20 oktober zijn we begonnen, 4 dagen theorie en duiken. Tijdens onze tweede duik hebben we van 2 meter afstand een whale shark gespot!! Dit was echt geweldig!!!! Wel spannend zoon groot beest die daar voorbij zwemt op zijn gemakje maar super vette en bijzondere ervaring. Na mijn PADI openwater te hebben gehaald hebben we met de hele groep besloten op door te gaan met de Advanced open water course. We konden uit een aantal adventures dives kiezen waaronder; nachtduik en wrakduik (dit was een oud oorlogsschip uit de tweede wereldoorlog). Het zicht onder water was die dag erg slecht wat het alleen maar spannender maakte.
De tijd dat we op Koh Tao zaten hadden twee dagen lang regen, gelukkig is het weer daarna weer opgeknapt en hebben we nog van een paar stranddaagjes kunnen genieten.

29 oktober zijn we met zijn vieren vertrokken richting Koh Phangan om daar natuurlijk te gaan feesten op de full moon party!! We zaten in een Bungalow park aan de andere kant van het eiland. Dit was voor het vervoer naar de full moon party niet ideaal maar we hadden zowat een private beach en het was super rustig! En en en had ik een eigen hangmat!! Morgen (1november) vertrekken we richting Phuket waar ik drie daagjes verblijf. Hier komen vrienden van Gaetan een weekje heen voor vakantie. Aangezien ik geen zin heb om 7 dagen lang met 5 jongens te zijn ga ik lekker in mijn eentje eerder naar Koh pipi toe om daar nog even van het mooie weer te genieten!

Dit was het voor nu weer even!

Knuffels uit Thailand!!

  • 31 Oktober 2012 - 11:52

    Judy:

    Hey Astrid, wat zal jij een ongelofelijke tijd hebben daar!! Geniet er van!! Groetjes Judy.

  • 31 Oktober 2012 - 12:22

    Marja:

    Astrid, heerlijk je zo zien genieten. en je laat ons heerlijk mee genieten van de fantastische reis doormiddel van je foto's en verhalen. Ga lekker verder genieten en wij wachten op een volgend bericht van je. Liefs Marja en Co

  • 31 Oktober 2012 - 13:41

    Oma Lidy En Opa Hans:

    Lieve Astrid wat hebben wij genoten van alles wat jij meemaakt.
    Wat een mooie natuur en leuke fotos met zoveel mensen samen
    wij wachten vol spanning op je volgende bericht.Veel liefs van ons samen.

  • 31 Oktober 2012 - 13:41

    Oma Lidy En Opa Hans:

    Lieve Astrid wat hebben wij genoten van alles wat jij meemaakt.
    Wat een mooie natuur en leuke fotos met zoveel mensen samen
    wij wachten vol spanning op je volgende bericht.Veel liefs van ons samen.

  • 31 Oktober 2012 - 13:41

    Oma Lidy En Opa Hans:

    Lieve Astrid wat hebben wij genoten van alles wat jij meemaakt.
    Wat een mooie natuur en leuke fotos met zoveel mensen samen
    wij wachten vol spanning op je volgende bericht.Veel liefs van ons samen.

  • 31 Oktober 2012 - 15:06

    Maartje:

    Zoo, As! Een heel verhaal weer! Klinkt allemaal super. De Full Moon party was dus leuk? :D
    Ik ben benieuwd naar je volgende avonturen!
    Liefs,
    Je zusje xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Astrid

Actief sinds 11 April 2011
Verslag gelezen: 489
Totaal aantal bezoekers 10744

Voorgaande reizen:

29 September 2012 - 27 December 2012

Backpacken Azië

24 Juli 2012 - 31 Juli 2012

Zonvakantie met Saskia

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: