Phuket, koh phi phi, KL - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Astrid Ruijter - WaarBenJij.nu Phuket, koh phi phi, KL - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Astrid Ruijter - WaarBenJij.nu

Phuket, koh phi phi, KL

Blijf op de hoogte en volg Astrid

11 November 2012 | Maleisië, Kuala Lumpur

hallo allemaal,

Hier gaat alles prima. Ik ben de afgelopen tijd in Phuket en Koh Phi Phi geweest. Phuket was niet geweldig. Het strand was heerlijk en er waren hoge golven wat gaaf was. Het nacht leven in Phuket is om het met 1 woord te omschrijven: Raar. Heel veel ladyboys, thaise hoeren, vieze oude americaanse mannen, veel drag queens en druged animals om mee op de foto te gaan. Het hostel was wel heerlijk om te relaxen, ze hadden er een hele grote flatscreen tv met veel films en family guy, spelletjes, bami soep en heerlijk lig kussens.

Vanaf Phuket zijn we naar Koh Phi Phi vetrokken. Koh Phi Phi is super. Heerlijk om te relaxen, geen verkeer, gezellige straatjes, veel mensen, veel toeristen, leuke barretjes en veel muziek. We zijn naar het vieuw point van het eiland gegaan, dit was super mooi en rustgevend. Verder heb ik daar 2 flinke brandwonden opgelopen. Op alle eilanden van Thailand hebben ze vuur shows. Grote vuur springtouwen, limbo dansen, hoepels om doorheen te springen, super leuk! Er was alleen een dronken malloot die tegelijkertijd met mij door de hoepel wilde springen vanaf de andere kant waardoor het recht tegen mijn beide benen aankwam. Het gaat gelukkig nu stukken beter en is niet geïnfecteerd.

Eergister zijn we vanaf Phuket national airport, waar we 9 uur gewacht hebben, richting KL, Kuala Lumpur gevlogen. Na anderhalf uur vliegen, half uur wachten en een uur met 2 taxi's kwamen we om 3 uur snachts eindelijk aan in het Hostel.
Dag 1 in KL zijn we naar 2 inmens grote shoppingscentres geweest. in 1 van de shoppingcenters zat een grote achtbaan en andere kermis atracties op de bovenste verdieping van het gebouw.
Vandaag zijn we naar de national Zoo geweest in KL. Een erg leuke maar vermoeiende dag. Morgen vertrekken we naar het stadje Malacca. ongeveer 2 uur onder KL.

Tot zienss!!!

• 11 November 2012 - 13:42

Je Zusje.:

Hee zus,
    Gister natuurlijk al een hele tijd op skype bijgepraat maar toch leuk om dit ook weer even te lezen! Have fun everywhere en we skypen binnenkort wel weer even (:
    Kus, je zusje!

• 20 November 2012 - 23:06

Patrick:

Hoi Lieve Astrid,
    Het ziet er weer geweldig uit!
    Ben benieuwd naar je nieuwe ervaringen in Indonesie!'
    Als ik het goed heb begrepen van Bart-Jan ben je nu die kant op!
    Goeie reis en veel plezier!
    Patrick en Co. uit Maastricht